środa, 23 kwietnia 2008

jazda nocna :P całkiem mocna

w tym tygodniu przypadła mi zmiana nocna :P ma to niewątpliwie swoje uroki, czyli dużo mniejsza liczba oszołomów na drodze. generalnie mniejszy ruch no i jedzie się płynniej i spokojniej. podstawą jest dobre oświelenie :) ale akurat ja nie mam na co narzekać :P co widać zresztą na pierwszej fotce. drugim czynnikiem niezbędnym do mocnej jazdy są....dwa red bulle w lodówce no i ogranicznik prędkości bo można odfrunąć hyhy. red bulle należy oczywiście popić kawą, przepalić fają i wtedy już można jechać w traskę.


a takie ładne fotki strzeliłem sobie na autostradce A2 i tu zagadka . to takie kolorowe na drugiej fotce :P co to takiego , albo gdzie się znajduje :) nagrodą będzie pełnopłatna :P wycieczka do siedziby radia co ma ryja w nazwie i audiencja u jego świętojebliwości ojca prosektora czy jakoś tam.... zbieżność nazw, tytułów i stanowisk zamierzona
skargi proszę kierować gdzie kto chce, a najlepiej do p. powiatowego

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

O rany,co bral Twoj aparat,miales potem spokoj w kabinie?Ja bym sie troszke bal,bo niezly z niego aparat...:-}Alex

Anonimowy pisze...

Borsuku superrrr fotki:}A ta druga i trzecia to pewnie z klipu kory i manamu "boskie buenos aires".Kiedy zdązyłeś tam zajechać?KAWOSZKA:)

Anonimowy pisze...

To kolorowe to wiązka lasera. Nie wiedziałem że na fotce tak to wygląda. I już mam pomysła na dobrego patenta. Założyć takie cosik na auto i fotoradary niestraszne, technika na technikę. :-)))))

Anonimowy pisze...

A jest toto na A2 w okolicach Konin-Poznań. Byłem pierwszy ale nie chcę wycieczki.

Alex:-} pisze...

Ja tylko sprawdzam moje zablogerowanie..pozdro

Piro_Swiro pisze...

Senior ja wiem gdzie to. To przeca aleja naswietrzej panienki w Czestochowie widziana z czasie przekraczania bariery dzwieku :)

Anonimowy pisze...

聊天室080聊天室找一夜聊天室找一夜視訊ggo聊天室找一夜聊天室找一夜聊天室找一夜聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室尋夢園聊天室尋夢園視訊交友高雄網視訊交友聊天室尋夢園聊天室尋夢園聊天室尋夢園聊天室交友聊天室交友聊天室交友聊天室交友聊天室交友aio 網路交友愛情館aio 網路交友愛情館視訊交友愛戀之999成人站999成人站999成人性站999成人性站