poniedziałek, 28 kwietnia 2008

na kawie u smoka :P

no i wylądowaliśmy w grodzie kraka. tak się fajnie złożyło ,że calutki dzień mogłem sobie połazić, a pogoda jak drut :P 22 stopnie i słoneczko usmiechnięte od ucha do ucha. tradycyjnie zaatakowałem od bramy floriańskiej i krokiem spacerowym udałem się na wawel.

wawel jak widać pięknie prezentuje swe wdzięki po zmroku. oczywiście za dnia też ma swój niezaprzeczalny klimat hyhy. poza wawelem nieodparty urok mają krakowianki :) niestety nie odważyłem się żadnej cyknąć fotki, dlatego nie zaprezentuję go tutaj i musicie wierzyć mi na słowo :P

oczywizda trzeba było się ze smokiem wawelskim napić się kawulca, co też uczynilim :) polecam wszystkim cafe zaćmienie na ul.senackiej. świetna lavazza i szarlotka w gratisie :)





po odsłuchaniu obowiązkowego hejnału z kościoła mariackiego kaczym truchtem skierowałem się do autobusu który zawiózł mnie do renaty pozostawionej na parkingu. niestety nie chcieli jej wpuścić na starówkę :P no a teraz idziem lulu bo rano trzeba wstać o 4.00......mać :P

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oj Borsuku piknie,piknie...Juz szmat czasu nie widziałam Krakowa na żywo,wielkie dzięki przewodniku Borsuku:)No a ta szarlotka to musiała być na ciepło,podgrzewana smokowym ogniem...Ale napędziłes mi smaka na szarlotke,jabłecznik czy jak kto tam woli:}Pozdrowionka.KAWOSZKA.

Alex:-} pisze...

Az mi sie lezka w oku zakrecila.Mam zdjecie z lat nadmiernej mlodosci z tym predatorem czy innm obcym.Wawel tez juz wtedy stal..

Piro_Swiro pisze...

Sciema Senioras Borsukas:) Te foty jakeś znajome mi są . Bynajmniej dwie z nich. Czy to nie są te robione przez Twą szacowną osobę podczas grudniowego wypadu do Kraka ?? Pozdrowionka.

borsuk 6x9 pisze...

no fucktycznie popełniłem małe oszustwo i zdjęcia pochodzą z grudniowej sesji :P ale były tak fajne szczególnie te nocne że musiałem je umieścić. ale są robione przeze mnie i mam prawa autorskie dlatego nie zawahałem się ich użyć :P

Anonimowy pisze...

173視訊聊天173視訊聊天173liveshow視訊美女173liveshow視訊美女視訊聊天室v6 0080視訊聊天室080視訊聊天室0401 影音視訊聊天室0401 影音視訊聊天室168 視訊聊天室視訊聊天室lover99168 視訊聊天室uthome 視訊聊天室uthome 視訊聊天室546 視訊聊天室546 視訊聊天室免費視訊聊天室免費視訊聊天室club 意難忘視訊交友club 意難忘視訊交友免費 msn 視訊交友 0982視訊聊天室免費 msn 視訊交友 0982