czwartek, 24 kwietnia 2008

dzień za dniem

no trochę mnie nie było, a to ze wzgędu na mój dół psychiczny w dniu wczorajszym (minięty) no i z powodu braku ciekawych zdarzeń :P ostatnio kursuję między Poznaniem i Łodzią z taką częstotliwością, że chłopi na polach rozpoznają renatę i z daleka pozdrawiają nas radosnym machaniem i okrzykami ooo borsuk jedzie :P. niedługo pojawią się pewnie transparenty powitalne hyhy, a wkrótce będziemy bardziej rozpoznawalni, bo szefostwo chce obkleić renatkę, tak jak tą skakankę na foto obok. tylko ja zażyczyłem sobie pioruny odblaskowo-srebrne na owiewkach :P a co :) a wracając do mojego szefa to hyhy w sobotę będę mu skubał kłaczki :P tak po jednym łącznie z łonowymi :P dzisiaj zasunął pewnej sympatycznej Pani ze spedycji, że auto podstawi i tu cytuję - "taki wyliniały borsuk"- no może włos u mnie już nie filmowy, ale do wyliniałości trochę mi brakuje. zobaczymy po weekendzie kto będzie bardziej wyliniały hyhy ino muszę od kogoś depilator pożyczyć.

tak sobie stoję i myślę :P jak dobrze że nie jeżdżę na BDF'ach. jak patrzę na wymianę kontenerów szczególnie na przyczepach to się cieszę że renia jest "tylko" tandemem. mówię Wam wsunąć się pod takiego pająka i nacelować w zaczepy to naprawdę sztuka. aha i jeszcze jedno. kto wymyślił coby na dach ser wrzucać ???

4 komentarze:

Alex:-} pisze...

No opusciles sie,coz,historia Cie osadzi..Dla szefa:solarka i zapala,i koloru nabierze...BDF-y,latwizna-1.5 godz i sprawa zalatwiona...Oklejanie-sporo powierzchni reklamowej jeszcze zostanie,moze przyjmie obce reklamy,wazna jest kaska...Rolnikow nie odrywaj od roboty,moze niektorzy z nich to tez kierowcy i musza zdazyc pole obrobic przed wyjazdem..To tyle bardzo dobrych rad...Sietrzym..Alex:-}

Anonimowy pisze...

oj futrzak kto miał odwagę wyliniałym Cie nazwac...nooo moze troszke przerzedzone:) futro:)

Unknown pisze...

siemano, no interesująca strona całkiem sympatyczna :) pozdrawiam

Anonimowy pisze...

919sex色片直播網919sex色片直播網940aa成人影院940aa成人影院919sex色片直播網919sex色片直播網視訊交友9073985cc免費影片85cc免費影片85cc免費影城85cc免費影城831成人831成人777美女dvd777美女dvd777成人777成人視訊交友9073977p2p影片網77p2p影片網77p2p77p2p735聊天室735聊天室