czwartek, 17 kwietnia 2008

ponownie mijam Kalisz i jadę do Ostrowa Wlkp.

na początek BOMBA!!! szef obiecał, że kupi mi taki zestaw pościgowy jak widoczny na zdjęciu :P warunek jak mu podam linka na allegro hyhy, a ja to zdjątko wykopałem na interii. ze 120 km/h powinien pójsć :P szczególnie mi te alusy się podobują :P

a tu zagadka :P kto policzy znaki z niebieską strzałką ??? lepiej widać przy powiększeniu zdjęcia. ciekawe ile wyniosła łapówka producenta znaków dla urzędnika odpowiedzialnego za zamówienie tylu strzałek hyhy.


no i mostek w Ostrowie Wlkp. nominalnie 4 m ale kiedyś jeździłem z naczepą 4,2 i miałem dylemacik wejdzie czy nie ?? zresztą widać po equsie, że dużo nie zostaje :P a po mojej stronie jest jeszcze mniej.



no i mój ulubiony sposób załadunku :P obie strony hyhy tandem więc dwa razy więcej rozbierania. co do rozbierania dziewczyn to jest to nawet przyjemne, ale co do renatki niekoniecznie :P

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kicha z tym liczeniem,ja,zona,dzieci,sasiad... A "ulubiony sposob",coz,ciesz sie,ze nie masz szmaty z tylu tylko DŹWI...:-}Alex

Anonimowy pisze...

kurcze, od dziś marzę o zestawie pościgowym :-)wygląda na bardzo zwrotny :-)Kinia

Anonimowy pisze...

Licze te znaki,licze juz nawet małą czarna szatańską zaliczyłam dla wyostrzenia zmysłów i dalej nie wiem ile tam tego...No chyba naczelna dyrekcja dróg musiała magazyny przewietrzyć:}Ale coś podobnego widziałam w Austrii,tam chyba tez mieli wietrzenie magazynów{:}Pozdrowionka**{KAWOSZKA}

Anonimowy pisze...

聊天室交友聊天室交友聊天室交友聊天室交友聊天室交友聊天室尋夢園聊天室尋夢園聊天室尋夢園聊天室尋夢園聊天室尋夢園聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室ut聊天室找一夜聊天室找一夜聊天室找一夜聊天室找一夜dv影視免費線上girl5320貼影片聊天室080聊天室080聊天室080聊天室080聊天室交友pixnet聊天室交友pixnet聊天室交友pixnet聊天室交友pixnet聊天室交友pixnet聊天室入口聊天室入口聊天室入口聊天室入口