środa, 30 kwietnia 2008

lotem przez A 4 :)

z krakowa wyjechaliśmy wczesnym rankiem i wpadliśmy na dumę polskich drogowców, czyli autostradę dumnie oznaczoną symbolem A :P i numerem 4 hyhy przed nami prawie 300 km do pokonania a tu na dzień dobry stalexport funduje roboty drogowe :) na szczęście było w okolicach 6 rano więc nie zdążyło się utworzyć zatwardzenie. dodatkowo do krakowa tego dnia miał zawitać książe Karol wraz z ekipą więc ewakuacja była wysoce wskazana :P
niedaleko krakowa wylądowało ufo, alibo cosik podobnego, i do chwili obecnej nie mam zmielonego pojęcia co to takiego. jesli ktoś wie to proszę o info. kiedyś widziałem tam autka rmf więc podejrzewam iż jest jakaś tajne studio nagraniowe albo baza wypadowa :P

tutaj krajobrazy śląska górnego......



a tutaj śląska dolnego .... :P



no i oczywiście gwóźdź programu, czyli bramki do pobierania opłat.dobrze że są winety bo zostawialibyśmy na tych punktach majątek. ale nasz kochany rząd chce znieść od lipca opłaty winetowe więc wrócimy na drogi alternatywne i będziemy znowu straszyć ludność miast, miasteczek i wsi. brawa dla rządu.



a tutaj nasza autostradka z lotu renaty :P w całej okazałości :)







we wrocławiu załadunek mieliśmy na terenie magazynów gdzie do niedawna firma RiCo miała swoją bazę.
zostały po niej tylko zamknięte na kłódki warsztaty, garaże i rzędy naczep








normalnie krajobraz księżycowy





a tutaj perełka. :P kolesia spokojnie można określić mianem woźnicy. kolo zajechał na ten parking chyba z 15 minut przede mną i zaparkował wprost idealnie. tak jak widać na tej fotce, nie dało rady zmieścić się między autem z lewej ( to stało najprawdopodobniej całą noc), a kolegą z prawej (który wyprzedzał mnie na autostradzie)





widocznie miał za mało miejsca hyhy albo stwierdził że na 45 minut to sobie stanie byle jak. według mnie i według skali 10-cio punktowej 9 punktów za kretynizm. dodam że ja nie mogłem przez niego stanąć prawidłowo i musiałem wcisnąć się na parking dla osobówek. no i na tym zdjęciu jeszcze jedna ciekawostka :P po prawej ciągnik siodłowy z naczepą i... do zestawu podpięta przyczepa campingowa :P hyhy koleś chyba nie lubi spać w kabinie :P








4 komentarze:

Piro_Swiro pisze...

Siema Senioras Borsukas. To cosik przypominające UFO w okolicach A4 to siedziba Radia RMF FM. Pozdrowionka

Psotka pisze...

widzę, że ty rozbijałeś się po naszych pięknych polskich autostradach :P
za to ja zwiedzałam piękną Helladę :) i aż żal było wracać ;(

Alex:-} pisze...

Ciezarowki,ciezarowki,ciezarowki,ciezarowki,ciezarowki,ciezarowki,ciezarowki,ciezarowki,ciezarowki,ciezarowki,ciezarowki,ciezar....i zdechlo,a chcialem cos napisac...Pozdro serdeczne,Alex:-}

Anonimowy pisze...

qq 視訊交友qq 視訊交友lover99 視訊交友lover99 視訊交友視訊交友聊天室 no8視訊交友聊天室 no8oec 喔伊細辣妹視訊交友oec 喔伊細辣妹視訊交友視訊交友 kugirl視訊ukiss視訊交友 kugirl電話網愛視訊交友電話網愛視訊交友168 視訊交友168 視訊交友5320 視訊交友5320 視訊交友視訊交友高雄網視訊交友高雄網383視訊影音城視訊交友web365kiss168下載a