piątek, 18 kwietnia 2008

Ślązaki to fajne chłopaki, ale dziewczyny są fajniejsze :P

od razu na początku zaznaczam,iż bardz lubię ludzi ze śląska, a jedynie po śląsku nie lubię jeździć :P tak jak zresztą po warszawie. ale otwórzmy szafę i mówmy do rzeczy :) wczoraj od jednego kolesia ze śląska właśnie hyhy miał rejestrację SB (służba bezpieczeństwa ?? ) dowiedziałem sie o nowym chyba przepisie bo jak już tyle lat jeżdżę to jeszcze o takowym nie słyszałem :P no ale po kolei >>> jadę sobie wczoraj za dwoma kolesiami jeden astrą na SB właśnie, a drugi polonezem. jak na znaku 70 to oni 50 , jak bez ograniczenia to ile fabryka dała. no i tym sposobem doszli amrykana dużym mobilem. no skończyło się rumakowanie. im bo ja zostałem trochę z tyłu. no i traf chciał była długa prosta, na środku przerywana , zero zakazu wyprzedzania, a ów amrykan stwierdził, że zjedzie sobie do baru :P no i zaczął hamować kolesie osobówkami oczywiście też o bo wiecie.... a ja tylko looknąłem czy można i pedał. myknąłem ich ino huczało i odzywa się pan z SB jak ja śmiałem wyprzedzać :P bo jakby coś z baru wychodziło ( nic nie wychodziło, chyba że szczury tylnym wyjściem :P ) no i generalnie jak ktoś hamuje, to nie wolno go wyprzedzać. no chyba muszę się pouczyć przepisów bo widzę bardzo do tyłu jestem. do tej pory myślałem, że na skrzyżowaniach nie wolno ( a wyjazd takim nie jest) ale .... co się nasłuchałem czego mógłbym dokonać przez swój nieodpowiedzialny czyn to moje.
pierwsze dwie fotki mógłbym zatytułować "śląskie krajobrazy" :P ale ta trzecia ...... :P


to normalnie wygląda jak na zachodzie zrobiona :P ale to nasze poczciwe katowice. oczywiście liczę na to, że w komentarzach pochwalicie mnie za zdjęcia zrobione przy prędkości 85 km/h i z taką precyzją :P



a tutaj świerzynka :P to zdjęcie zrobiłem 15 minut temu i w takich okolicznościach płodziliśmy niniejszy post :) jak się okazało nie dolecielim na jeden strzał do domu i 45ka nas dopadła :P


a tu deserek :) ta uliczka po prawej to słynna na całą polskę "aleja miłości" w mieście świętej wieży, z niemniej słynną "kobrą" czyli najstarszą matroną polskiego sexu przydrożnego. niestety nie zalicza się ona do ssaków leśnych tylko do stacyjno-barowych :P podobno ostatnio miała mieć lifting, ale jak wracaliśmy na radyjku mówili że właśnie grasuje hyhyciekawe kiedy planuje emeryturkę :)



4 komentarze:

Anonimowy pisze...

A pewnie ,że Cię pochwalę futrzaku. Ładne fotki..ale raczej nie jechałeś w godzinach szczytu..hii,hiiiHmmm, czyżbyś nie jechał koło mnie ? Bo nic nie trąbilo!!! A co do rej.SB to to raczej to rej Będzina.. czyli miasta z najsłynniejszym rondemtzw."nerką", dlatego chyba specyficzne tłumaczenie przepisów...

Anonimowy pisze...

Tak se dumam,nic nie kumam.Podle paprochy,temu ostatniemu trzeba bylo powiedziec,ze mu stop nie dziala i ze stwarza niebezpieczenstwo na drodze, i cale szczescie,ze zdazyles go wyminac...Fotki klasa...Alex

Anonimowy pisze...

nio, nio Futrzak...dobrze, że lubisz ślązaczki :) zdjęcia super :)

Anonimowy pisze...

love 免費視訊美女影音觀賞tvnet0204 我愛你視訊美女拳tvnet0204 我愛你視訊美女拳5 分鐘護半身視訊美女視訊交友愛戀之5 分鐘護半身視訊美女99 視訊美女主播 500 點99 視訊美女主播 500 點msn 視訊美女msn 視訊美女888 視訊美女聊天室888 視訊美女聊天室視訊美女 live0204視訊美女 live0204173liveshow 視訊美女視訊ukiss173liveshow 視訊美女0401 影音視訊美女聊天室0401 影音視訊美女聊天室視訊美女一對一視訊美女一對一0401 視訊美女0401 視訊美女168 視訊美女168 視訊美女五分鐘護半身視訊美女視訊美女34c五分鐘護半身視訊美女99 視訊美女主播 500 點99 視訊美女主播 500 點