środa, 6 maja 2009

o idiotach.

jak wiecie poturlałem się do krakowa i szlag mnie trafił. sklep nie dla idiotów (tylko dla super idiotów) i projektowany przez totalnego bezmózga.o wszystkim pomyśleli. o arkingach postojach taxi dojazdach, podjazdach itp itd. zapomnieli tylko o dostawach. wystarczyło że na chwilę stanąłem aby się dopytać czy to tu i... masakra. trabienie i korek z 300 m. no i tylko jedna rampa pod którą się wjeżdża przepychając się z osobówkami. 



wróciłem sobie do domu wczoraj, a dzisiaj pojechałem do piły i właśnie wracam z powrotem do... domu. tam na fotce wyżej widać elementy do wiatraczków co to będą stawiać. wiecie, że jedno takie śmigiełko ma długość 30 metrów szok. a nad autostradą zebrały się ciemne chmury ale skoro pojawiła się tęcza to chyba nie będzie tak źle ;) dobra ja spadam bo do domu daleko a czas się kończy i wogóle taki zapych że nie ma czasu załadować :P hyhy :) do poczytu :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

widzę ze miałeś okazje podziwiać cudna krakowska galerie "Solvay" :p ale ja tez sadze ze ona to nie wypał xD tylko ze ty pod innym katem na to patrzysz, ale zdanie to samo... pozdrawiam...Łukasz ze Skawiny....a co do blogu to jest I-sza klasa xD

Anonimowy pisze...

Borsuk, oszustwo z tym testem. Na koncu każą wysłać SMS nie podając ile za niego się płaci. Uważaj co zamieszczasz na blogu.

Anonimowy pisze...

kolego Borsuku. wybierając się teraz na piękną Warmię masz o jedną Megankę mniej na trasie. to link do artykułu:http://gazetaolsztynska.wm.pl/Policyjna-meganka-spadla-z-rampy,70218
Pozdrawiam MAREK

Alex:-} pisze...

noo, te wiatraki to chyba jednak muszą postawić...bo na leżąco to chyba nie zadziałają,co?...chmurki nad stradą bjuti,robią wrażonko..