czwartek, 26 listopada 2009

wracając zygzakiem :)

załadunek koło gdyni i cztery miejsca zrzutki :P taka róbótka wczoraj mi się trafiła. istny megazygzak :P starogard gd., grudziądż bydgoszcz i włocławek. chyba komuś się poje...chało ając takie zlecenie na auto którym powożę. zrzutki po dwie palety w miejscach gdzie ciężko wogóle wjechać, zaparkować i totalna masakra. np pierwsza fotka to sklep w starogardzie gdzie musiałem się wpasować pod 3,5 tony i 1,5 godziny czekać na chodniku. druga to grudziądz gdzie jak wjechałem (cudem chyba) to zablokowałem cały wyjazd. ale dalim radę

wczraj jeszcze się załadowałem i dziś od rana pognałem na mazury a końkretnie do bartoszyc gdzie chyba z pół roku nie byłem :) no i oczywiście wypadeczek (kolejny) jak widać po śladach hamowania chyba kolega z dużego trochę przegiął przy wyprzedzaniu. po prawej stał jeszcze w rowie dostawczy mercedes ale go nie objęło. a ja
wychodząc naprzeciwko życzeniom czytelników wrzucam dziś dwa filmiki. jeden z mazurskich dróg a drugi z przejazdu przez Lidzbark Warmiński :) ładne dziouchy tam się kręcą :) popracowałem trochę nad muzyką w tle :P dziś użyczył jej wojtek pilichowski i gdyby telefon mi nie zakłócił w lidzbarku byłoby nieźle :) ale nie znasz dnia ani godziny kiedy będą chcieli cię ochrzanić przez fona hyhy

2 komentarze:

Unknown pisze...

Dziekuje Tobie Borsuczku*:*:*::* sprawiles mi ogromna radosc........wielki usmiech na twarzy oraz lza szczescia i tesknoty za mym miastem;)
Fakt, dziewczyny u nas sa ladne;) hihi
jakbys nie lecial na Bartoszyce przed Lidlem a polecial prosto do firmy incesta to bys kolo mego domku jechal. SUPER NIESPODZIANK. DZIEKI KOCHANY :*
p.s. to jest WARMIA, nie Mazury!! ;)

Anonimowy pisze...

Jestem pod wrażeniem ,ale do rzeczy.Świetnie przygotowałeś filmik pierwszy jak i drugi dobrana muzyka,całość jest naprawdę super.