poniedziałek, 19 maja 2008

wracamy do żywych :P

powitać po dwóch długich tygodniach,kiedy to reanimowano mojego la'ptoka.(wymienili mu matrycę LCD ) w międzyczasie zieleń przyrodnicza zrobiła się jakby soczystsza hyhy i ogólnie jakoś tak fajniej.dziewczątka mniej wrzucają na się itp :P
dziś wichry losu transportowej rzeczywistości rzuciły mnie do Bartoszyc. rzut beretem od granicy radzieckiej :P i dwa mokrą gąbką od Kaliningradu. (jeden rzut mokrą gąbką = około 25 km )


gdyby ktoś jednak wątpił w to iż pojechałem tak daleko i się nie zgubiłem jest zdjątko z tablicą hyhy. Bartoszyce to fajne małe miasteczko z jeziorkiem pośrodku gdzie wieczorami kwitnie życie towarzyskie i konsumpcja napojów typu chatou de czar teściowej , albo browar mocny full.

a co się działo przez te dwa tygodnie ?? ano szwendalim się to tu to tam. bylim nad morzem ( Gdańsk) było duuuużo Poznania i okolic
ale co istotne przewieźliśmy z renią nasze pierwsze ADRy. co prawda jak przeczytałem instrukcję dla kierowcy ( standartowo dołączaną do dokumentów) to włos mi się zjeżył, nie tylko na głowie. generalnie sprowadzało się wszystko do tego, aby w razie rozszczelnienia beczek brać nogi za pas i nawet nie oglądać się za siebie hyhy no ale najpierw pisali coby silnik wyłączyć :P i dopiero potem chodu hyhy.allle :) nie takie rzeczy ze śwagrem po pijaku się robiło.


ale sami przyznajcie, że renatka z pomarańczową tabliczką oznaczającą przewóz materiałów niebezpiecznych ładnie się prezentuje. :) muszę cisnąć majstra o więcej takich kursów :) aha co do tych stringów dwa posty wcześniej :P to mam informacje ze źródeł raczej dobrze poinformowanych. w tym sezonie letnim, modą obowiązującą wśród pań ma być brak bielizny dolnej, czyli nie zakładamy barchanów, gaci, stringów,majtek czy jak to się nazywa. :) mniam hyhy

4 komentarze:

Piro_Swiro pisze...

Senior jak Renacie ściagniesz bielizne to zostaniesz solówką :)

Alex:-} pisze...

ADR-y,tylko pod wiatr,biegiem przez strumyk i siup za pagorek,odpowiednie sluzby zajma sie wszystkim i wystawia rachunek godny przewoznika.A co do wschodu:nigdy mnie tam nie ciagnelo,wrecz odpychalo(nie bede wyrzucal dobrej gabki)

Anonimowy pisze...

A nie za nisko na niej ta tablica?

Anonimowy pisze...

080中部人聊天室台灣美眉討論區美女短片免費試看a遊戲基地0204movie免費影片微風成人區視訊網愛聊天室視訊妹後宮電影電影院蜜雪兒免費小說聊天室交友洪爺情色論壇sexy girl video movie視訊交友90739無碼dvd維納斯成人用品辣妹貼圖a片天堂月光論壇sexy girls get fuckedkk777視訊俱樂部中國性愛城交友網sex520-卡通影片383movie成人影城