piątek, 30 maja 2008

hurrrrrra wreszcie do domu :D

no w końcu po prawie trzech dobach w trójmieście, gdzie tkwiłem jak zaklęta królewna odezwał się utęskniony dźwięk piosenki "Jozin z Bazin" hyhy telefon zawibrował radosnego kankana i szef przekazał upragnioną wiadomość :) jedziesz ładować . dopiłem resztki kawy o mały włos nie wciągając płynu do tchawicy i niczym rasowa kozica wskoczyłem na fotel kierownika zestawu." jadziem renatka " zawołałem a ona odpowiedziała mi radosnym zgrzytnięciem bendixa w rozruszniku. żwawo ruszyliśmy w stronę światowej stolicy moheru czyli niezdobytej siedziby radia co ma ryja w nazwie podziwiając uroki jeziornych oczek kaszubskiej pozostałości po morenie.

niebawem dotarliśmy do miejscowości nowe marzy gdzie budują autostradę A1 i muszę zdementować pogłoski że nic się tu nie dzieje. co prawda nie wręcz przeciwnie ale się dzieje..... :P bardzo niewiele hyhy



po prawie trzech godzinkach dotarliśmy do torunia i zajechalim na zakład który świetność ma niestety za sobą czyli do elany.setki kilometrów rur i wszędobylskie króliki biegające po terenie to obraz świetnego niegdyś zakładu.






a tutaj widać jak wyburzające ekipy robią miejsce pod zakład produkcji spodów do obuwia made in china. koniec świata normalnie :) ale grunt że bliżej do domu hyhy

2 komentarze:

Alex:-} pisze...

Z morena czolowa lepiej uwazac,ktos powiedzial,ze czlowiek glowa moreny nie przebije,lepiej ja puscic i nich sobie oczka zostawia,zbiezne czy rozbiezne...Autostrady maja byc prywatne i tylko wlasciciele beda po nich jezdzic a nam gowno do tego jaki jest postep prac...Do butow Chinskiej produkcji polecam sznurowadla wykonane we Wloclawskiej Fabryce Lin i Drutu...

Anonimowy pisze...

sexdiy影城ut 聊天室aaa片免費看豆豆聊天室視訊聊天室18成人網聊天室尋夢園sex情色聊天室找一夜視訊情人高雄網情人視訊網視訊辣妹080avhello成人電影院55123免費aa片室A片段觀看情人視訊網aaa影片下載城日本情色 視訊視訊交友90739免費視訊情人辣妹av969 免費短片免費色咪咪影片網 a片美女視訊視訊情色網a片免費看夢幻家族影音視訊聊天室嘟嘟情人色網影片土豆網韓劇播放性愛姿勢 sogo 色論壇美眉共和國