wtorek, 27 maja 2008

dłuuuuuugi weeeekeeend :)

w środę zakończyłem walkę z naszymi drogami i grzecznie zaparkowałem na bazie :) obok połowy składu firmy no i się zaczęło hyhy.....

oczywiście zaczął się weekend na który był zaplanowany zlot dc+ hubu madzialenka

zlot był zaplanowany no i oczywiście odbył się w najładniejszej wiosce kotliny kłodzkiej-międzygórzu, ponad którą majestatycznie wznosił się najwyższy szczyt tego regionu- śnieżnik (1425 m.n.p.m.) na fotce to ta ciemna górka pod chmurami :)

tutaj w tle widać dolinę rzeki wilczki, a obok (niestety poza kadrem) jest wodospad o wysokości 22 m. przed powodzią w 1997 r. miał 27 m. ale niestety część kamieni rypła na dół i teraz kamieńczyk w szklarskiej porębie jest górą :P aha pół metra za mną jest jakieś 30 m. pionowej ściany w dół :P


na tej fotce wspaniałe widoki ze szczytu śnieżnika (1425 m.n.p.m.) :) jedynego szczytu w tym rejonie, który wystaje ponad górną granicę lasu (1250 m.n.p.m.) za te widoki byłbym w stanie zabić hyhy zdjęcia nie oddają nawet połowy wersji live :)



na szczycie przebiega granica (tak jak moja rączka pokazuje) i siedząc na słupku prawy półdupek był w polsce, lewy w czechach a granicę miałem centralnie w dupie :P




tutaj jeszcze rzut oka na panoramę masywu śnieżnika, a poniżej króciutkie video prezentujące wodospad wilczki. jednym słowem wszystkim POLECAM !!! międzygórze i okolice, a my myślimy o następnym zlocie. dziś trzeba wracać do pracy więc znowu będą relacje z trasy.







4 komentarze:

Piro_Swiro pisze...

Sciema Senior. Granice widze masz w dupie że tak powiem hehe :)Wiem byłem naocznym świadkiem :)

Alex:-} pisze...

Obrazki owszem,owszem i ten prysznic...ale czy woda aby nie chlodnawa...?O granicach;regulacje z Shengen pierwsze pozbieraly wsie granice w kupe i wsadzily wszystkie przewoznikom w dupe...

Anonimowy pisze...

o kurde, nawet ja sie załapałam na blogową fotke prawdziwego tępiciela kaszlaków:P Pozdrawiam Wóju ;D

Anonimowy pisze...

情色a片彩虹頻道免費短片情色視訊520sex成人網站情色交友85cc免費影片倉井空免費影片情色網情色小站影音視訊聊天室xxx383美女寫真aa情色影片kk777視訊俱樂部55123免費aa片日本a片av383 倉井空免費影片080aa片aa免費倉井空影片禁忌書屋成人小說網85cc成人片 西洋片視訊交友 百分百成人圖片微風論壇咆哮55123電玩快打小遊戲米克綜合論壇