wtorek, 13 maja 2008

dzisiaj politycznie :P

ponieważ nie cierpię polityki i wszystkiego co z nią związane dziś będzie politycznie hyhy oczywiście w dalszym ciągu czekam na powrót lapka z naprawy, a na dokładkę zostałem pozbawiony aparatu ( na szczęście ino na tydzień) i muszę się wspierać obrazkami z netu co też czynię :P na początek trzej hop hopowcy znad wisły co to ich nawet przedstawiać nie trzeba: potomek dr.frankensteina syn eurooszołoma, naczelny burak polski oraz drugi z trzech braci bliźniaków co to jednego kot zeżarł i się pohafcił więc dwóm się upiekło. :P oczywiście wszyscy śpiewali pod rytm muzy płynącej na fali eteru wprost z torunia puszczanej przez dj tadka czyli ojca prosektora, matki ruchu moherowych beretów i animatora polskiej "kultury"
smardzykowej.










no i mój "ulubieniec"
pełen ekspresji romano romualdo romulus giertychus . jego twarz potrafi wyrazić fszysko (nie mylić z wszystko :P ) więc niedługo będziemy mogli obejrzeć go zapewne w dreszczowcu m jak massakra.










kolejna fotka to "czarnina renatki" oczywiście nie mojej renatki tylko tej z burgerów a jak wiemy najlepsza czarnina jest z kaczora :P









i na deser coś dla koneserów browca. jak wszyscy wiedzą obydwa trunki pochodzą z jednej kompanii hyhy piwowarskiej aha gdyby ktoś się poczuł urażony to generalnie może mi skoczyć, a wszystkich którym obraziłem uczucia religijne polecam program "sejm live" tam to dopiero obrażają wszelkie uczucia. pozdrawiam stałych czytaczy i niebawem będzie znów truckersko choć dalej na wesoło :)