środa, 28 maja 2008

Danzig :P

no właśnie :) sprawdziłem i okazało się, że jednak mieszkam na zadupiu :) i pojechałem na drugi koniec Polski do Gdańska. oczywiście tym razem już za pieniądze szefa hyhy

po prawie sześciogodzinnym ładowaniu renaty ruszyliśmy jak zmory o północy w stronę morza. po 40 km napotkalimy pierwsze utrudnienia. jadący z przeciwka gabaryt nie mógł się zmieścić w łęczycy dzięki sygnalizatorom na wysepce pośrodku drogi. staliśmy ze 40 minut zanim przejechali, niestety składając ładunkiem sygnalizator hyhy. niestety nie był to koniec utrudnień. koło tczewa doszło do poważnego wypadku dwóch ciężarówek i osobówki gdzie zginęła jedna osoba. po trudach i znojach udało się dotrzeć do rodzinnego miasta mego czyli gdańska:)

po rozładunku skończył się czas pracy i jazdy :) więc trzeba było poszukać miejsca na pauzę.
pokimałem ze cztery godzinki ale pogoda jak drut więc żal było siedzieć w kabinie.



wziąłem więc tyłek w tzw. troki i promenadką ruszyłem w stronę morza :P oczywiście taki spacerek to pikuś w porównaniu ze spacerkami w międzygórzu hyhy.



ale widoczki niedawno zrobionego parku na terenie dawnych ogródków działkowych też są przyjemne i stawiki cieszą oko.





a oto naoczny dowód mojej bytności nad bałtykiem. jak widać pogoda druciana, tylko trochę wiało :P ale dzięki arktycznemu powietrzu widoczność była przeogromna. jakby ktoś pytał to molo to nie znane sopockie tylko trochę mniejsze w gdańsku-brzeźnie.



nie ufajcie reklamom, że niby całując żabę zmieni się w laskę :P mnie wyszło na odwrót hyhy :P







nie zniechęciło mnie to jednak i powłóczyłem nogami w kierunku sopotu...... no i czekam na dyspozycję co dalej robimy :)





5 komentarzy:

Psotka pisze...

zwiedzać za pieniądze szefa :D takiemu to dobrze :D i jeszcze mu płacą za to obijanie, cóż za sprawiedliwość ??

Anonimowy pisze...

No,no... futrzak Tobie to dobrze , obijasz się równo...hii,hii..A do całowania to wybierz bardziej zieloną zabę..:):) Nata

Anonimowy pisze...

no i czekam na dyspozycję co dalej robimy :) - no nic K.... - stoimy :D

Nawet się zrymowało.

Alex:-} pisze...

Sprawdzilem mape!!Ratunku!!!Mieszkam w centrum!!!Gabaryta to lepiej obejsc niz karmic...Morze,to jest cos!!!Wiem,bo w polowie maja kapalem sie w Adriatyku...Zaba,tylko w prezerwatywie...cholera moze miec AIDS...

Anonimowy pisze...

玩美女人影音秀美女交友av美女美女寫真免費a片卡通影音視訊聊天室080xxx383美女寫真玩美女人免費線上成人影片6k聊天室情趣 用品 店aa片免費看本土自拍自拍貼圖aaa片免費看短片自拍美女聊天室 s383微風成人線上成人影片本土自拍性感辣妹成人網站成人光碟成人影城a片下載免費卡通a片成人光碟18成人成人聊天室