czwartek, 12 stycznia 2012

styczeń plecień....

podobno plecień to kwiecień bo przeplata trochę zimy trochę lata a u nas jak widac dwa dni temu w krakowie sypał śnieg a dziś w gliwicach świeci słońce i z 10 stopni na plusie.bo w gliwicach właśnie dziś zapakowałem autko na isoverze, towarem do gdańska. na znakach podają że niby 526 km hyhy ale to jak skończą autostradę i ujednolicą opłaty bo na razie A1 kończy się od tej strony w bytomiu. ale muszę przyznać że skrzyżowanie A1 z A4 i DK44 wygląda tu imponująco. hektary zawijasów, ślimaków i milion rozjazdów powoduje oczopląs jak pod duisburgiem u helmuthów. tam też trzeba uważać coby pojechać tam gdzie się chce, a nie gdzie droga poprowadzi :D


i jeszcze trochę prywaty :) jak widać pojawił się znaczek bloga roku a to znak że możecie zacząć głosować. oczywiście jeśli chcecie :) trzeba wysłać na numer 7122 sms z treścią B00091. głosowanie trwa tydzień i o ile dobrze pamiętam z jednego numeru na jednego bloga można wysłać jednego smsa.koszt podlizania się borsukowi to 1,23 PLN z vat a borsucza wdzięczność bezcenna :) całkiem równolegle można zagłosować na mojego drugiego bloga czyli borsucze fotki. numer i koszt ten sam tyle że w treści trzeba wklepać F00083. dzięki za głosy bo kto nie zagłosuje temu bloga zablokuję hyhy taki żarcik jak to ala bachledowa mówi, taki joke. trzy lata temu otarłem się o finałową 10. brakło mi kilku głosów i wylądowałem na 12 miejscu zaraz za tym aktorem z "na wspólnej" i jego blogiem o tytule MROCZNE KALESONY.( http://borsuk6x9.blogspot.com/2009/01/iii-edycja-nie-dla-mnie-p.html ) mam nadzieję że tym razem może może się wbiję w dychę.....





3 komentarze:

sea29 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
sea29 pisze...

smsowy głos oddany

Krzysiek LKS pisze...

Poszło i ode mnie. Pozdrawiam!