poniedziałek, 23 stycznia 2012

do łopaty nieuki......

od dawna nagłaśniałem apel coby praw jazdy nie dawać osobom niewidomym. tym bardziej jeszcze na takie duże auta. jak widać na pierwszej focie, kolega z hakowca nie zauważył ronda w mszczonowie i poszedł prosto. co dziwne jak się jedzie od strony żyrardowa, to rondo widać z jakichś 800 metrów (z wiaduktu), no chyba że tak zapychał, iż nawet tyle metrów nie pozwoliło mu wyhamować.

jak widać na kolejnych fociach nawet w ameryce sypnęło śniegiem, a że ja od poniedziałku ćwiczę na mazurach, więc dopadło i mnie. na koniec dzisiejszego posta mały bonusik. linka do filmiku jaki nakręciłem wyjeżdżając z firmy pod olsztynem. aż strach pomyśleć co tam się dzieje jak popada ciut mocniej.niestety linki trzeba kopiować i wklejać w przeglądarkę :(
jednakże prawdziwą perełkę znalazłem w portalu interia. mandacik wypisany przez nieuka który chyba za kurę, albo kaczkę, zdobył średnie wykształcenie (bo niby takiego policja wymaga). wypisać mandat za "czysta" to wielka sztuka. choć większa za "pińcet"by była, hyhy no chyba że formą kary miało być postawienie funkcjonariuszowi "czystej" w formie np 0,7 sobieskiego. niemniej panu funkcjonariuszowi polecam lekturę tekstu-- http://interia360.pl/artykul/przyszlem-bo-nie-bylo-daleko,17531 --notabene mojego autorstwa.


a tu link do filmu-http://www.youtube.com/watch?v=sJQ53aFIMJ8&feature=youtu.be

2 komentarze:

Krzysiek LKS pisze...

Po mazurach... a byłem pewny że widziałem BORSUKa w środę około dziesiątej na A4 na wysokości Wieliczki jadąc z Biedronki Wojnicz do Katowic. POZDRO od Joguś Krasnystaw!

Krzysiek LKS pisze...

Po mazurach... a byłem pewny że widziałem BORSUKa w środę około dziesiątej na A4 na wysokości Wieliczki jadąc z Biedronki Wojnicz do Katowic. POZDRO od Joguś Krasnystaw!