czwartek, 14 stycznia 2010

zima trzyma a mróz szczypie w paszczu :D

no dzisiaj było -13 jak wychodziłem. brrr. ale nie jest źle. mogło być z -40 jak na syberii. a nie jest. i już powód do zadowolenia jest. a ja sobie wczoraj wróciłem z warmińsko mazurskich wojaży i po drodze mogłem zaobserwować wesołą scenkę. na stację benzynową zajechało BMW i pięciu "wieśniakos dżoleros" każdy w łapie dzielnie dzierżył butelkę z fantą bądź coca colą i z niemałym trudem usiłował się wyturlać z bejcy.oczywiście chłopcy przyjechali zatankować gaz (do bejcy) wszyscy nienaganne twarze nieskażone myśleniem a zrobili taki harmider jakby przynajmniej "chłopcy z miasta" zajechali :P no może i z miasta ....kutna sądząc po rejestracji :D oczywiście w tym miejscu muszę zaznaczyć że nie żywię awersji ani do miszkańców kutna ani do zamieszkujących polskie wsie. "być wieśniakiem" to pojęcie dla mnie nie mające związku z miejscem zamieszkania ani pochodzenia.
a tymczasem jak widać na kilku załączonych fotkach zima ma się nieźle co zresztą mnie cieszy. może uda się jeszcze pojeździć na nartach.
a dzisiaj bladym świtem pomknąłem w kierunku kalwaryji zebrzydowskiej a następnie do bielska zabielonego skąd właśnie teraz popisuję.wszędzie pełno tego białego co to
śniegiem zwą i nawet wisełka nam zamarzła. no ale cóż się dziwić skoro bałtyk powoli kostnieje. a tymczasem pewnie zauwazyliście że zgłosiłem się do konkursu na bloga roku. oczywiście na pewno nie wygram :) bo niby czemu. ale jakby ktoś miał luźną złotówkę i 22 grosiki vaty na koncie komórkowym to może wysłać smsika na 7144 w treści wpisując B00292 , może uda się załapać do pierwszej dziesiątki. ( w zeszłym roku byłem 11 albo 12) no i to by było tyle na dzisiaj, a jutro warsiawka. aż mam dreszcze z zachwytu nad tym co tam się może dziać....mać :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

hej!! Pamiętam że zastanawiałeś się kiedyś czym są te dziwne kopuły przy A4, Kraków- Katowice:) więc wyjaśniam. "Obecnie Stanisław Tyczyński w słynnych "kopułkach" w Nieporazie przy autostradzie A4 pracuje nad realizacją swojego nowego pomysłu. Z pewnością już niedługo będzie o nim znowu głośno."
Tyczyński to były prezes RMF fm :)) i coś tam kombinuje;)) pozdrawiam, szerokości:))

Anonimowy pisze...

Chłopaki, głosujcie nie ociągajcie się bo inaczej nasz blog zostanie na samym końcu.