poniedziałek, 18 stycznia 2010

odwilż

to już z dwojga złego to chyba wolę jak mi w paszczu zamarza. no dziś się tydzień zaczął od takiej paskudnej odwilżowej pogody, że aż niemiło się jechało. mgła, jakieś takieś coś z nieba leciało... ni to śnieg, ni mżawka. bleee i fuj generalnie. dzisiaj się trochę poszwendałem po wielkopolsce czyli okolice poznania. a w sumie to zapomniałem napisać że w tych bartoszycach, co to ostatnio byłem jak stałem na pauzie, na lidlu. stał koło mnie taki kolega białą scanią z krakowa, opisaną że niby z firmy PTS kraków. może wiecie czy w tej firmie to bida piszczy, bo koleś miał pęknięty klosz od lampy przy naczepie, a ja jak rano obszedłem auto to zauważyłem że kolo pożyczył sobie klosz z mojej lampy. i do tego dwie żarówki. normalnie nie wiedziałem że w firmach już nawet nie mają 1,20 na żarówkę do stopu. aha i jakbyście spotkali tego kolegę to zapytajcie kiedy mi ten klosz odda.
bo generalnie to rozumiem kolegę :D on jechał w nocy więc nie mógł oślepiać innych białym światłem a ja ruszałem w dzień więc już nie oślepiałem. hyhy a swoją drogą to czyste qr....wo i jak się kiedyś spotkamy to nie omieszkam mu potłuc tego mojego klosika. bo ja już mam nowy. tyle że, ze sklepu....

3 komentarze:

Piotrek pisze...

PTS, Przedsiębiorstwo Transportu Samochodowego biedne?? ostatnio wygrali przetarg na obsługę linii autobusowych w Krakowie. Kasy mają ok, w końcu innych pojazdów jak Man TGA nie widuje. Weź do nich zadzwoń wyłuszcz sprawę, może coś ruszy, bo to było no mówiąc szczerze skur******wo, taka akcja:/ Szerokości

krzysiek k-staw pisze...

No faktycznie niezły ch#j z tego koleżki... ale na pewno gdzieś Ci się trafi na trasie, to będziesz miał okazję mu podziękowac! Pozdrawiam FUTRZAKA! 3M się!

Anonimowy pisze...

Uważaj bo ustawi się zaraz kolejka do Ciebie.