środa, 26 października 2011

autostradą do europy...

jak widać na pierwszej fotce niektórym wjazdom do firm pozostało jeszcze ze 100 lat zanim staną się europejskie, ale ja muszę pochwalić krytykowany niedawno wrocław. teraz przejazd nową obwodnicą A8 to czysta przyjemność. oczywiście jeśli się jedzie od warszawy w stronę kłodzka czy wałbrzycha lub odwrotnie bo już wjazd od poznania rano korkuje się okrutnie. ale mimo tego chyba nawet w centrum jest luźniej. nie wiem bo nie byłem. nawet nie wiem czy dalej obowiązują ścisłe godziny wjazdu do miasta.




jak widać powstał nowy most bliźniaczo podobny do mostu milenijnego którym dawniej się jeździło. a nawiasem mówiąc jadąc po ścianie zachodniej (bo z wrocławia via poznań jestem w lubieszynie nad szczecinem) idzie ta jazda calkiem nieźle. od gorzowa S 3 aż pod sam szczecin więc jeszcze trochę i może w tym kraju da się pojeździć. ja tymczasem stoję teraz na starym terminalu w lubieszynie i nawet udało mi się dojść do granicy... na szczęście tylko do granicy państwa za którą europa właśnie.

5 komentarzy:

Krzysiek LKS pisze...

Ojjjj już myślałem że BORSUKu zapadłeś w sen zimowy a tu bach! No i dobrze. Trzymaj się ciepło... bay

Krzysiek LKS pisze...

Ojjjj już myślałem że BORSUKu zapadłeś w sen zimowy a tu bach! No i dobrze. Trzymaj się ciepło... bayo

Anonimowy pisze...

Pierwszy raz tu wszedłem i już jestem stałym czytelnikiem :p
Piękna Renia xD

Anonimowy pisze...

Zaginął Borsuk .Kto kolwiek widział kto kolwiek wie ,niech napisze.

Anonimowy pisze...

borsuku co nowego u ciebie? czemu nic nie piszesz.