wtorek, 7 czerwca 2011

"tiry wiozą śmierć"

bardzo często takie nagłówki krzyczą na portalach internetowych. ja nie będę się upierał że wszyscy "ciężarowcy" są bez winy , ale dużo częściej to kierowcy aut osobowych powodują niebezpieczne sytuacje,które kończą się kolizją. niestety te z udziałem dużych aut częściej są tragiczne w skutkach. dla zrównoważenia "sensacyjnych" zdjęć z takiego np. portalu interia.pl gdzie wyprzedza się dwóch "gąsiorów" (czyt. litwinów)
wczoraj pyknąłem kilka przykładów wyprzedzania przez auta osobowe. oczywiście nie miałem cały czas aparatu w ręku, czasem nie zdążyłem z fotką, a te które tu są pochodza z jednego dnia, z jednej traski więc sami sobie dopowiedzcie ile takich sytuacji spotyka się na codzień.


a ostatnia fotka na osłodę tematu. jest taki parking między olsztynem a olsztynkiem, a konkretnie w dorotowie gdzie stoi się nad przecudnym jeziorkiem.

Brak komentarzy: