czwartek, 1 października 2009

wokół komina.

wczoraj kręciłem się po łodzi bo jeden z naszych kierowców miał dwa miejsca rozładunku, a zrzucił wszystko w jednym. no i trzeba było przewieźć cżęść tego ładunku z I miejsca w II. hyhy no cóż życie. ale ci z magazynu też zakręceni że przyjęli potwierdzili i nie kapnęli że to nie ich towar :P
zresztą ja dzisiaj też o mały włos nie odwaliłem kichy. załadowałem towar do chojnic a chciałem jechać do.... chodzieży :P tak jakoś mi się coś ubzdeciło. dobrze że spojrzałem
w mapę gdzie mam z autostrady zjechać no i się kapnąłem że to nie to. no i dwa rodzynki :) tatra jako pomoc drogowa i ifa jako ciągnik siodłowy :D i to obydwa w niezłym stanie . w tej ifie to chłopaki 45 kręcili na stacji koło torunia i chyba w podwójnej śmigają bo dwóch ich było :) a drugiej ify nie. ciekawe jak śpią. może powinni kurnik zamontować :P

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajna ta taterka, ifa zreszta tez!!! przypominaja mi sie stare czasy jak same takie jezdziły! no i jeszcze stary, jelcze i kama3y!!! pozdro fajny tekst!!

Anonimowy pisze...

Witam;
Borsuk: z zupelnej przy okazji.Jednego "podobnego" rodzynka to ja mam na stanie. Jest to Liaz 12.18... Wiem nikt o czyms takim nie slyszal:). Ogólnie: silnik Mana [185 HP], mosty,rama i in. - Man [na mój gust z wersji 16 ton min. ...]; środek i kabina Steyr [dokladniej a la nasze Staromany], napis Liaz, 12 ton DMC, skrzynia podwójne H [ZF]... Btw. wszystko seryjne! ;)
A czasem milo takie pooglądać, kolo mnie taka solóweczka IFY też jeździ.
pozdr FSO

Anonimowy pisze...

w Chojnicach uwaga na remonty w centrum i strefie Zremb - Mostostal ;). Jaras

Unknown pisze...

widze że lubisz sie dzielić wrażeniam ze swojej pracy, nie myslałeś żeby podczas jazdy kręcić filmiki i wrzucić je na yt? na pewno byłbym stałym widzem :)

Alex:-} pisze...

ja o streszczonko poproszę..