czwartek, 15 października 2009

nudy :D

jak na razie to normalnie idzie umrzeć z nudów. normalnie się nic nie dzieje. gdańsk, poznań
i tak kilometr za kilometrem przemija. wrzucam jeszcze dwie fotki z wyprawy do pobiednej :) gdzie wracając mogłem sobie rzucić okiem na zamek czocha :P trochę człowiek sobie pozwiedza hyhy. ostatnia fotka ( fot. Maciej Niechwiadowicz ) nawiązuje do dzwona kuzaja jakiego zaliczył na rajdzie dolnośląskim w ostatni weekend.
generalnie strasznie mnie irytuje, że w wiadomościach wszelkiego rodzaju kupę miejsca poświęca się patałachom z drużyn piłkarskich (mówię o polskich drużynach) a inne informacje są jedynie liźnięte albo nie ma ich wcale. no a na razie nudzimy się dalej. zaraz skończy się też sezon f1 i nastąpi dłuuugie oczekiwanie na wiosenkę :) a propos czy u Was też już śnieg padał ??

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

U mnie padał ale juz nie pada - południowa polska!!!

Anonimowy pisze...

Witaj Borsuku.

Od roku jestem fanką Twojego codziennego bloga. Sporo wiem o pracy którą mozolnie wykonujesz, bo w rodzinie też były ciągniki i ciężarówki. Szkoda tylko, że teraz już nie zawsze mogę popatrzeć gdzie śmigasz bo lokalizator raczej masz nieczynny. Ale nic to.

Podsyłam adres do bardzo dobrej i naprawdę sprawdzającej się codziennej prognozy pogody, która może być wielce przydatna w Twojej pracy.
wg. mnie użyteczniejsza jest wersja na polu zielonym COAMPS.

http://new.meteo.pl/

Joanna z Lublina

ps. Bloga masz świetnego ! ! ! ! !

Anonimowy pisze...

Co do śniegu ,to Borsuczku masz czarodziejską różdżkę?

Alex:-} pisze...

a ja mam w nosie śnieg(i bez podtextów prosę..)