wtorek, 1 lipca 2014

jadziem dalej....

obiecałem wyniki no i w końcu trzeba obietnicy dotrzymać. niestety nie są oszałamiające, bo na 60 driverów udało mi się uplasować na 21 miejscu. szczerze mówiąc liczyłem na dziesiątkę ale brakło prędkości średniej. wyprzedziło mnie kilku kierowców z większym spalaniem dochodzącym nawet do 30 litrów/100km ale mających średnią prędkość ok. 65-67 km/h. ponieważ głównie te dwa czynniki były brane pod uwagę (trzecim była ilość naciśnięć pedału hamulca) wyliczona tzw delta spowodowała że wylądowałem na tak dalekiej pozycji. ale nic to teraz wiem co trzeba poprawić i za rok będę mógł poprawić wynik.

a tymczasem snuję się jak dawniej po naszej polsce kochanej i z nowych miejsc mogę zaprezentować nową przeprawę mostową w toruniu. (kto ogląda serial "lekarze" ten zna) a poniżej dojazd w miejscowości Kwidzyn do nowego parku buisnessowego. kolejna fabryka biuralistów i biurokratów a robić nie ma komu.
w tymże Kwidzynie przed sklepem spożywczym zamontowali takie oto barierki które na pierwszy rzut oka przypominają westernowe punkty parkowania koni. w sumie mazury tuż tuż więc kto wie. może klient na koniu to zjawisko powszechne :)

a tutaj już świt na naddrwęckich łąkach gdzie BRODNICKIE (caps na prośbę M.W. BRODNICZANKI z urodzenia :)  ) pająki zarzucają sieć

i gdzie opar opada wprost do wód wspomnianej drwęcy.

i dość często ostatnio odwiedzane zakłady chemiczne w oświęcimiu.trochę przypominają toruńską elanę lecz tamta chyba została już zaorana. podobno mieli ją chińczycy zakupić i zrobić fabrykę tenisówek.ale kto wie...

i zameczek w lublinie. dawno nie byłem w tamtych rejonach i muszę przyznać,że rozbudowa tamtejszych dróg znacznie poszła do przodu, co cieszy myślę nie tylko mnie.

może będzie mniej takich obrazków jak wczoraj pod sieradzem gdzie kolega się wysypał na prostej , jak widać drodze i w godzinach popołudniowych. zaśnięcie raczej mało prawdopodobne, a biorąc pod uwagę coraz agresywniejszą jazdę kierowców z osobówek, przyczyną mogło być zajechanie. mnie też ostatnio po wyprzedzaniu coraz bliżej pod maskę się wciskają. tyle że ja nie zjeżdżam na pobocza.

Brak komentarzy: