środa, 16 maja 2012

ojców i maczuga herkulesa

ostatnio dwa razy zawitałem do chodzieży gdzie na pobliskich wzgórzach pobudowano taką wiatrakową farmę.sporo energii musi dawać taki zestaw wiatraków. ciekawe ile kosztuje kWh.bo wytworzenie jest za darmo a koszt to jedynie postawienie wiatraka i konserwacja.

jeśli ktoś łudzi się że na euro pojedzie się autostradami to tak właśnie wygląda A1. choćby podwoili siły i robili 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu to nie ma szans.

za to w warsiawce skrzyżowanie jerozolimskich z łopuszańską prezentuje się okazale. a z pół roku temu prezentowałem fotki jaki tam plac budowy jeszcze był.

a wczoraj miałem okazję przejechać się przez ojcowski park narodowy. miałem dostawę do wioski na jego terenie gdzie kłada kanalizację. a ja właśnie tam wiozłem rury. aż 5 sztuk

a oto i wspomniana w tytule maczuga herkulesa i zamek w pieskowej skale w tle. kiedyś miałem okazję pozwiedzać tę okolicę. polecam bo okolica zwana doliną prądnika bardzo ładna jest :D

1 komentarz:

Krzysiek LKS pisze...

Oj... piknie tam jest! Fajnie że miałeś okazję tam podjechać, bo dużym chyba nie da rady tak sobie pojechać (chyba są tam tony?)w te piękne strony Ojcowskiego Parku Narodowego! Pozdrawiam! Bajo!