piątek, 18 maja 2012

bez komentarza...

http://www.youtube.com/watch?v=2s_WpRWo-h8

Szymczak podniesionym głosem opowiada, że musiał sprzedać swoją firmę i jest winny ogromne pieniądze swoim pracownikom. - Nie zostało mi nic. Jak mam wrócić do domu, co mam powiedzieć żonie, dzieciom - krzyczy. Dziwi się też, że do budowy odcinka autostrady została wybrana firma, która po kilku miesiącach miała już prawie milion złotych długu........ cytat ze strony:
http://natemat.pl/14405,dramatyczny-apel-podwykonawcy-a2-nie-mam-pracy-sprzedalem-firme-co-mam-powiedziec-dzieciom

niniejszy post jest wyrazem oburzenia na działania złodziei i oszustów w stosunku do starających się uczciwie zarobić na życie jak p. Szymczak i jednocześnie wyrazem mojego poparcia i solidaryzowania się z p. M. Szymczakiem i wieloma innymi w podobnej sytuacji. udostępnijcie te linki gdzie możecie niech się jak najwięcej ludzi dowie jak w polsce traktowany jest porządny obywatel i że złodziejom można nagwizdać.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Wstrząsające wideo!