wtorek, 9 sierpnia 2011

lekuśko :D

ruski bez pistoletu to jak....trzeźwy ruski czyli coś rzadko spotykanego. tak i ten poprzedzający mnie kolega musiał sobie chociaż nakleić :D. ostatnio miałem okazję przejechać się nowym mostem w płocku co to przez kilka lat wisiał bez dróg dojazdowych. no co ??? mógł ktoś zapomnieć o dojeździe ??? no pewnie że mógł. ale tylko w polsce.




ostatnio ganiam po północnych rubieżach i cały czas z lekkim towarkiem. nawiedziłem tez gdańsk gdzie prace na ul.słowackiego idą pełną parą. a wracając do lekkich ładunków. w biskupcu aby załadować towarek. lekki niby bo styropian trzeba przejechać przez mostek oznakowany 12 tonowym zakazem. a ja na pusto ważę 16. i jak tu nie łamać przepisów. dobrze że przez tamę we włocławku z 20 zrobili 30 ton to teraz nawet ze średnim ładunkiem można przelecieć. :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

http://trucks.phototrans.eu/14,5245,56001.html - to nie Twój zestaw jest w tle?

borsuk 6x9 pisze...

a mój :D a właściwie mojego prezesa