czwartek, 28 kwietnia 2011

czekając na cynk.

po rybnym weekendzie szef wysłał mnie do bartoszyc, a więc przez mazury. świt jak widać zastał mnie w okolicy mławy , a kawałek dalej prace przy s7 prą do przodu aż miło. wyrastają nowe wiadukty i już widac zarys nowej ścieżki dla tranzytu.

chłopaki przywieźli przęsła i jeszcze trochę a będziemy śmigać nowymi mostami aż miło.
no w pewnym sensie miło. jak wiadomo od lipca wchodzi system viatoll czyli pobór opłat. no i właśnie na powrocie dostałem do transportu bramy do tego systemu. z olsztyna do warszawki ale po drodze trzeba to ocynkować w grudziądzu. no i teraz właśnie czekam aż mi to ocynkują i jak przewidują potrwa to 12-15 godzin więc czasu trochę mam. pozwiedzałem sobie ocynkownię, dowiedziałem się o procesie cynkowania ogniowego a nawet mogłem sobie popatrzeć. fajna sprawa tylko ludziom tu pracującym trzeba współczuć. cały czas w rakotwórczych oparach ale pewnie za grosze tu nie tyrają. tylko jaka kasa zrekompensuje ewentualną chorobę. to już wolę za kółkiem. tu tylko stres atakuje. :D


i na koniec niechybna oznaka wiosny :) drogowcy znaki myją po zimie a więc chyba już zima nie wróci szybko :D

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Widziałem Ciebie w Olsztynie, wyjeżdżałeś z firmy Czmuda, gdzie robią znaki i barierki drogowe. Szedłem z plecakiem, w turkusowej bluzie. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Bracie.
Niestety kręcenie fajerą tez jest rakotwórcze. :(
Tak samo jak moja robota.
plus jest taki, że o wiele mniejsze narażenie mamy niż chłopaki w "cynkowni" ;)


Brat.

Anonimowy pisze...

Otwarcia uroczystego tych dróg z przecięciem wstęgi i poświęcenia ponoć nie będzie.Pozdrawiam

Andri pisze...

Konkretny już transport, bardzo ciekawy zawód jak widać:) Ja to raczej jeżdżę lokalnie, a jak szukam usług transportowych to też nie na jakieś duże odległości. Ostatnio interesował mnie transport z warszawy do krakowa, przez serwis Furgonetka Giełda łatwo jest znaleźć tak kogoś do pomocy.

Adik pisze...

Pozdrawiam Pana kierowcę :) Dalekie trasy? Ja U mnie to różnie bywa. Przy transporcie międzynarodowym wiadomo w grę wchodzą też inne rzeczy. Tak firma https://ccrw.pl/deklaracja-unii-celnej/ może pomóc z certyfikacjami na wschód.