wtorek, 24 sierpnia 2010

to tu to tam

nie wiem co odpowiada za totalny brak postrzegania tego co ciekawe, ale brak weny staje się już męczący. snuję się po tej polsce raz na górze raz na dole wkurzam się korkami takimi jak np.ten na bramkach A4 i cieszę się rozwojem prac drogi S7 pod olsztynem. a wiecie że nawet ten bunkier koło shella na 191km będą przesuwać ?? podobno to zabytek i musieliby go ominąć, więc prościej go przesunąć. i tak mija sobie dzień za dniem. dziś np. załadowałem auto w bartoszycach przejechałem do nidzicy 130 km i 12 godzin pracy minęło i znów pauza się kręci. i tylko wyspać się porządnie nie mogę bo chyba przekroczyłem magiczną granicę gdzie człowiek im więcej śpi tym mniej się wysypia :P

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nie załamuj się Borsuk, ja jestem jeszcze uczniem i muszę wrócić do szkoły. To jest dopiero przygnębiające. Chętnie bym się na te jazdę z tobą zamienił :)

Pozdrawiam!