czwartek, 1 kwietnia 2010

dłuuuugi przelot

no w końcu doczekałem się konkretnej traski :) najpierw w poniedziałek pojechałem sobie do bartoszyc po czym pogoniłem pod szczecin. co prawda trzy miejsca rozładunku, ale prawie 700 km więc było co "deptać" w toruniu zostałem zaskoczony totalną rozpierduchą na "jedynce". nie no wiem że robią z tego A1 ale dawno tędy nie jechałem i nie wiedziałem że końcówkę od łysomic pozamykali i trzeba objeżdżać :) ale dalim radę.
tego dnia (czyli wtorek) udało mi się dowlec do mirosławca czyli jakieś 120 km od szczecina. pospałem na tankstacji BP i obudził mnie dość rześki poranek, więc nawet nie miałem problemu coby wziąć się do jazdy.


niestety potem już było gorzej. najpierw pogoda się spierdzieliwszy i zaczął siąpić deszczyk a potem okazało się że pierwszy cel jest na totalnym zadupiu, niewąskim wyzwaniem było tam dotrzeć.no ale nie takie rzeczy się po pijaku ze szwagrem robiło więc i tym razem dałem radę. :P

na szczęście nie musiałem przeciskać się pod mostkami a i na miejscu okazało się że nawet można było zawrócić :Dpotem spod tego szczecina zrobiłem przegląd granicy polsko-niemieckiej aż do samych słubic. jakieś 150 km jechałem i zastanawiałem się po co niemcom tyle tych wiatraków ?? może przepychają powietrze do nas albo na odwrót. w końcu jestesmy mniej uprzemysłowieni więc i powietrze mamy lepsze :P jakby kto pytał co renata robi tak na poboczu to śpieszę poinformować że tak się pauzy kręci w polsce. na szczęście tylko 45 minut, ale poruszając się drogami oznaczonymi trzema cyferkami ciężko trafić na jakiś placyk żeby sobie zjeść śniadanie bez bujania przez przelatujące ciężarówki.

no a ostatnia fotka to nasza zachodnia granica :) tam po prawo za rzeką już tylko zgniły kapitalizm :D

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No wreszcie jakiś ruch na blogu!!! pozdro i Wesołych Świąt! tylko tak dalej!

Anonimowy pisze...

WESOŁYCH ŚWIĄT! BORSUKU

Anonimowy pisze...

futrzak,byłes w Słubicach i zapomniałes o mnie?oj nieładnie:(

Anonimowy pisze...

Borsuku bardzo proszę napisz.

Anonimowy pisze...

Przed ostatnie foto to trasa Dębno - Kostrzyn foto robione kolo oczyszczalni sciekow..