środa, 14 kwietnia 2010

coś....

łatwo napisać "borsuk coś napisz" ostatnimi czasy trochę gonię i niemalże każdą wolną chwilę poświęcam na odpoczynek lub nadrobienie zaległości. do tego u mnie nic specjalnego się nie dzieje w przeciwieństwie do świata tzw "wielkiego".
oczywiście chciałem nawiązać do sobotniego wypadku w smoleńsku gdzie trochę ludzi zostało przerobionych na mielone. i takie mnie refleksje nachodzą. do soboty nasz prezydent nazywany był najgorszym w historii. śmiały się z iego niemieckie gazety nazywając kartoflem, nabijali polacy z wojewódzkimi i majewskimi na czele (nie zapominając o radiu rmf) a teraz ???? jakby wszystkim się głupio zrobiło i próbują zatrzeć niesmak jaki po sobie pozostawili.
ja co prawda nigdy nie kryłem że nie cierpię polityków wszelakiej maści łącznie z panem prezesem i tak jakoś na wieści o pogrzebie na wawelu ciśnie mi się do głowy taki znany cytat- "spieprzaj dziadu"

oczywiście te słowa nawiązują do zawodu wykonywanego przez L.K. bo jako prywatnego człowieka go nie znałem, a jak domniemywam był gość OK. w innym przypadku chyba pani żona bo nie wytrzymała z nim ponad 30 lat. reasumując....

z punktu czysto ludzkiego serdecznie współczuję rodzinom ofiar i łączę się w bólu, a z punktu politycznego mniej ryjów do koryta, jak na razie, choć na pewno szybko zostanie to nadrobione.
szkoda tylko że prezydent nie czynami, a spektakularnym odejściem zapisał się w historii polski.

5 komentarzy:

Unknown pisze...

bardzo dobrze powiedziane ostatnie zdanie!!! popieram w pełni, ludzie z polski i świata cisnęli po nim ile wlazło, a teraz nagle robią z niego największego polaka i bohatera narodowego tylko dlatego że znalazł się samolotem w złym miejscu i złym czasie. jestem krakusem, i dla mnie na największy skandal zakrawa wybór miejsca pochówku - NIE ZGADZAM SIĘ, aby (tylko) tragicznie zmarłego prezydenta chowali wśród piłsudzkiego, sikorskiego i królów polskich! to jest miejsce święte, wyjątkowe i nie powinno być dostępne dla takich ludzi! jest na powiązkach aleja zasłużonych - czemu nie tam, razem ze wszystkimi pozostałymi ofiarami??? zakładając, że on faktycznie jest zasłużony bo, jak powiedziałeś, oprócz spektakularnego odejścia nie przypominam sobie jego jakichś spektakularnych czynów! dla mnie jest to skandal i niewybaczalne nieporozumienie!!!

Anonimowy pisze...

Gratulacje Borsuk! jak zwykle celne i trafne spostrzeżenie!

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

Anonimowy pisze...

Może nie za późno na życzenia Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Borsuku zbyt ostro napisałeś ale zgadzam się z Tobą jak również z panem Mateuszem Były prezydent wraz z małżonką nie powinni być pochowani na Wawelu obok królów takie jest moje zdanie . Gdy w radiu usłyszałem o miejscu pochówku pomyślałem ,żarty sobie robią .Irytuje mnie jeszcze jedno za życia źle się wyrażają a po śmierci chwalą wywyższają płaczą.

Anonimowy pisze...

Co do miejsca pochówku to przesadzili.