środa, 26 września 2012

góry moje, wierchy moje...

dzisiaj fotki z przedurlopowej traski :D no no znów byłem na urlopie.co prawda tylko tydzień ale zawsze.
a wracając do traski to jechałem wtedy spod zakopca do bielska białej via żywiec. i własnie jeziorko żywieckie mamy na pierwszej fotce.

piękne tam mają widoki. tu co prawda trochę przez chmury ale co nieco widać.

a poniżej rzeka soła na tle beskidów.

jako że góry to moje ulubione miejsce na ziemi, więc na urlop też wybrałem się na południe polski. właściwie na południowy zachód bo do szklarskiej poręby.

a tutaj widoczek ze szczytu wysoki kamień w górach izerskich. panorama karkonoszy od szrenicy aż do śnieżki.

i na koniec przejażdżka z borsukiem czyli on board z drogi między suchą beskidzką a żywcem. miejscami trochę wąsko ale tak to jest jak się omija zakazy tonażowe. :P

Brak komentarzy: