środa, 18 kwietnia 2012

wiem wiem .....:)

wiem wiem :D dlugo nie pisałem. spowodowane to było nawałem pracy, a znowu jak miałem chwilę to przesył netu był do bani i tak mi zeszło. ale się biorę :)
na początek grodzisk wielkopolski i firma hoop. pamiętacie w latach 70-80 wodę grodziską w charakterystycznych szklanych butlach ?? tak tak to właśnie z tego ujęcia zabudowanego altanką ze szkła ją pompowali. a teraz też pompują tylko dodają badziewia i robią hoop colę i inne takie. samą grodziską też robią ale tylko dla tesco i w PETach. a to już nie to samo.

a tyle zostało z fabryki głośników we wrześni. masakra. zakład który robił sprzęt na porządnym poziomie równają teraz z ziemią. na fotce tego nie widać ale duży fragment zakładu jest już wyburzony. tak tzw menadżerowie u nas działają.

a poniżej rozładunek koło krakowa. nie dość że musiałem wjechać w drogę z ograniczeniem do 10 ton to pierwszy raz musiałem złamać zakaz wjazdu aut z przyczepami. zresztą chyba pierwszy raz widziałem taki znak :P ale dalimy radę.

a w łodzi na wlocie DK1 od strony gdańska niespodziewanka. w ulicy zgierskiej waga, wyświetlacze i kamery... 

a za zakrętem stanowisko inspekcji. co prawda często stali na tzw. "kolanku" ale teraz mają podgląd i przeważone auta lądują w widocznej zatoczce. tak więc panowie uważać.

nie wiem czy kojarzycie. podobne zdjęcie zamieszczałem niedawno (post z 3 lutego 2012). firma z bukowna w której często się ładujemy. ostatnio była trochę w innym stanie gdyż w świąteczną sobotę spaliła się im jedna hala. prawie 500 metrów dachu , a mury do wyburzenia. a ile sprzątania...

a w warszawie bez zmian. remonty, budowy i niebotyczne korki. tu akurat dalszy ciąg budowanej S8 i wiadukcik nad alejami jerozolimskimi. dość pokaźna trasa będzie jak widać.

tu muzeum starych aut w otrębusach...

a tu korki na DK8 z której robią S8 koło mszczonowa. dobrze że w przeciwną stronę hyhy. ja swoje odstałem dwie godziny wcześniej. 
no a teraz stoję koło lublina i zobaczymy gdzie szef dalej mnie ciśnie..

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

No nareszcie coś nowego! :D powodzonka :)

Paulina Szablińska/KOKORINOO pisze...

niezwykły pomysł na bloga, a sam blog świetny :)
zapraszam do mnie
www.kokorinoo.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Borsuk miałby się tak ubierać?