niedziela, 5 października 2014

ale jazda..... z przodu gwiazda....


jakiś czas temu pisałem o autach testowych w naszej firmie i jak wspominałem miał być mercedes. no i właśnie testujemy. mało tego ponieważ renata trochę się znarowiła i zblokowała mi skrzynię biegów. przywilej ujeżdżania eco BESTii przypadł w udziale właśnie mnie. :)




 w środku całkiem przyjemnie. duży komfort daje płaska podłoga, ale na mnie ciężarówki nie robią już takiego wrażenia apoza tym do wszystkiego idzie przywyknąć. szczerze mówiąc mimo że w renacie jest mniej przestrzennie ale nabyłem już pewnych nawyków i jakoś organizacyjnie mi wygodniej. natomiast jeśli chodzi o techniczne niuanse to istotnie "mesio" mnie powalił. przede wszystkim spalanie. uzyskanie poziomu 22-24 litry na setkę nie stanowi większego problemu. wystarczy delikatnie obchodzić się z gazem. funcje jak eco roll , czy pełzanie ułatwiają życie kierowcy.system fleet board pomaga poprawić styl jazdy i bardziej ekonomicznie użytkować auto.



jeśli chodzi o szatę graficzną nadwozia to cieszę się że akurat takie autko mi się trafilo bo bez wątpienia wyróżnia się z tłumu i widać zainteresowanie nawet wśród przechodniów. :)


jak widać deska rozdzielcza klasyczna i jedynie monitor od fleet board'a z prawej wystaje i trzeba uważać coby go nie urwać podczas czynności obiadowych :D

a poniżej kluczyk do bestyjki. wyświetlacz moim zdaniem to lekka przeginka bo działa w zasięgu może 50 góra do 100 metrów, od auta a jak chcę sprawdzić poziom paliwa to tyle mogę się przelecieć. nie przemawia także do mnie iż działa jako pilot do radia i parę innych pierdół bo cena 1500 plnów nie jest adekwatna do funkcjonalności piloto-klucza.

zaintrygował mnie jeden przycisk z symbolem gwiazdy mercedesowej i jak wyczytałem w instrukcji służy on do włączenia podświetlenia gwiazdy na masce hyhy. też chyba przeginka. toż mogłaby się podświetlać razem z pozycjami. no chyba że ktoś się wstydzi że jeździ mercem i woli zagasić :P

a tutaj skrzynia biegów renatowa. czeka na włożenie a jak się okazało ukręcił się jeden z wałków i całe autko stanęło pod piłą. ale o tym następnym razem....

1 komentarz:

Marcin pisze...

Gwiazda ma oddzielny włącznik ze względu "na lokalne przepisy", żebyś nie zapłacił mandatu możesz ją oddzielnie wyłączyć ;)