środa, 4 czerwca 2014

optifull ride of massacra trucker's porażkas

tydzień ładnie się zaczął. kursik do mojej ukochanej bystrzycy koło kłodzka. 350 km w 4h 27 min. z łodzi dzięki nowo wybudowanej s8. a co to będzie jak dociągną tę drogę do "jedynki" ???

oczywiście super widoki i nawet pogoda dopisała, co uradowało moje serce

poniżej panorama bystrzycy w całej okazałości.

na bramkach koło wrocławia mobilizacja krokodyli, a w tle oblegane przez nich samochody. 

a dzisiaj miałem okazję wziąć udział w obecnej edycji konkursu optifuel chalenge 2014 do której zostałem zgłoszony przez szefa.

jeździłem tym egzemplarzem najbrzydszego auta roku. na plecach 24 tony a przede mną zadanie przejechnie 50 km z jak największą prędkością i z jak najmniejszym spalaniem. 

tak wygląda nowe stanowisko kierownicze.

i pulpit środkowy

a tutaj wynik końcowy. 26,6 litra/ 100km przy średniej 59 km/h
w sobotę wyniki o których poinformuję, a na razie jestem z nich zadowolony...

Brak komentarzy: